Eventy czyli firmowe lub branżowe wydarzenia, często kojarzone są jedynie z dużymi, znanymi markami i znanymi gwiazdami. Tymczasem event może przybrać postać kameralnego spotkania w gronie kilkunastu osób. Warto zmienić o nich pogląd i wyobrażenie, ponieważ jest to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi promocji firmy.
|
Celem tych działań jest zrealizowanie postawionych przez firmę zamierzeń i dotarcie do jak najszerszego kręgu odbiorców. Powszechnym więc staje się łączenie eventu z rożnego rodzaju interakcją. Jeżeli uda nam się zaangażować konsumenta emocjonalnie i nakłonić do wykonywania rożnych czynności, wówczas event ma szanse pozostać na dłużej w jego pamięci. Dobór atrakcji jest jednak uzależniony od profilu konsumenta.
|
Wydawać by się mogło, iż mimo zmian w postrzeganiu rynku nadal królują tradycyjne formy reklamowe. Praktyka i zdrowa kalkulacja kosztów i zysków nakazuje jednak wielu branżom zainteresować się efektownymi imprezami, które pomogą przybliżyć markę i ofertę danej firmy, a w ostatecznym rozrachunku skuszą klientów. |
|
|
Nazwa TENWAYS może mieć kilka interpretacji, które podkreślają filozofię marki oraz jej podejście do projektowania rowerów elektrycznych. „Ten Ways” jako 10 sposobów na jazdę rowerem – sugeruje, że rowery TENWAYS sprawdzą się w różnych warunkach i dla różnych użytkowników. Może to oznaczać: