Strona główna » Często zadawane pytania

Często zadawane pytania



Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

  

Kliknij pytaniu, aby przejść do odpowiedzi:
 

 



 

 
Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email:info@gobikes.pl lub telefonicznie: +48 510 101 224
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: info@gobikes.pl lub telefonicznie: +48 510 101 224
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu



 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Żeromskiego 51 90-625 Łódź, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 510 101 224.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 510 101 224.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 510 101 224.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z regulaminem sklepu w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

 


Przejdź do strony głównej

Warto wiedzieć

Rower elektryczny - nowy czy używany?

Rower elektryczny - nowy czy używany?

Wyświetleń: 350
Zakup roweru elektrycznego to inwestycja w wygodę, zdrowie i nowoczesny transport. Jednak wybór między nowym rowerem kupionym w autoryzowanym sklepie a używanym modelem z ogłoszenia może rodzić wiele pytań i wątpliwości. Na co zwrócić uwagę? Warto przeczytać!
Rower elektryczny - przebój miejskich ulic!

Rower elektryczny - przebój miejskich ulic!

Wyświetleń: 100
Rower elektryczny – pięć ważnych powodów za! Czy marzyłeś kiedyś o dojazdach do pracy, szkoły czy na uczelnię, które nie kończą się stresem, zmęczeniem i do tego są najtańsze z możliwych? Rower elektryczny to idealne rozwiązanie dla mieszczuchów...
TENWAYS najlepszym miejskim e-rowerem?

TENWAYS najlepszym miejskim e-rowerem?

Wyświetleń: 88

Nazwa TENWAYS może mieć kilka interpretacji, które podkreślają filozofię marki oraz jej podejście do projektowania rowerów elektrycznych. „Ten Ways” jako 10 sposobów na jazdę rowerem – sugeruje, że rowery TENWAYS sprawdzą się w różnych warunkach i dla różnych użytkowników. Może to oznaczać:

Rower elektryczny - w Twojej firmie!

Rower elektryczny - w Twojej firmie!

Wyświetleń: 4504
Odliczenie podatku po zakupie roweru elektrycznego na firmę - czy to możliwe? Oczywiście! Przedsiębiorcy odwiedzający nasz salon w wielu przypadkach dopiero przy zakupie dowiadują się, iż mogą odliczyć rower, hulajnogę  lub inny e-pojazd od podatku. Oto najczęściej zadawane pytania.
Rower elektryczny - jazda po śniegu i zimą.

Rower elektryczny - jazda po śniegu i zimą.

Wyświetleń: 74
Jazda rowerem elektrycznym zimą może być przyjemna i bezpieczna, jeśli zadbasz o odpowiednie przygotowanie. Oto najważniejsze aspekty, na które warto zwrócić uwagę: przygotowanie roweru, ubiór, technika jazdy, konserwacja po jeździe...
Rower elektryczny - serwis komputerowy

Rower elektryczny - serwis komputerowy

Wyświetleń: 77
Nawet jeśli sam posiadając wiedzę i umiejętności jesteś w stanie ogarnąć technicznie bieżący serwis swojego elektrycznego roweru, to sprawdzanie stanu systemu elektrycznego i diagnostykę przez komputer warto powierzyć specjalistom.
Rower elektryczny - zakup po sezonie?

Rower elektryczny - zakup po sezonie?

Wyświetleń: 79
Korzystanie z posezonowych obniżek cen i promocji przy zakupie rowerów elektrycznych to doskonała okazja, aby zaoszczędzić pieniądze, jednocześnie zyskując wysokiej jakości sprzęt. Oto kilka powodów, dla których warto zdecydować się na zakup w tym czasie.
Przerzutki w rowerach i różnice między nimi

Przerzutki w rowerach i różnice między nimi

Wyświetleń: 1938
W obecnych czasach trudno wyobrazić sobie rower bez przerzutek a już z pewnością nie potrafimy wyobrazić sobie roweru elektrycznego pozbawionego tegoż elementu. Tylko jak w gąszczu technologiczny rozwiązań znaleźć właściwe dla siebie.
Jaki rower wybrać? Pomocne informacje!

Jaki rower wybrać? Pomocne informacje!

Wyświetleń: 2642
Jazda na rowerze elektrycznym to nowa jakość, przyjemność, której nie da się porównać z niczym innym. Elektryczna rewolucja, której jesteśmy świadkami sprawia, że coraz więcej osób decyduje się na zakup e-roweru, ale jak wybrać ten który spełni nasze oczekiwania?
Rozmiary rowerów. Ważne przy zakupie!

Rozmiary rowerów. Ważne przy zakupie!

Wyświetleń: 6560
Zakup roweru elektrycznego to poważna inwestycja, wymagająca dokładnego przeanalizowania potrzeb i oczekiwań. Komfort i przyjemność z jazdy jest w dużej mierze uzależniona od rozmiaru ramy a co za tym idzie od wyboru jakiego dokonamy przy zakupie.
 
Ikona
Największy wybór i najlepsze marki. Raty. Leasing.
Cała oferta publikowana na stronie jest dostępna w naszym sklepie stacjonarnym. Nie publikujemy oferty, której nie posiadamy. W wyjątkowych przypadkach jeśli jest na zamówienie wyraźnie to zaznaczamy.
Ikona
Fachowe doradztwo poparte
10 letnim doświadczeniem.

Pomagamy w wyborze  e-roweru  z zachowaniem najlepszej możliwej relacji jakości do ceny, wyposażenia i przeznaczenia. Wyjaśnimy różnice między modelami oraz w ich działaniu. Wskazujemy plusy i minusy każdego wyboru.
Ikona
Jazda testowa przed zakupem.
Przegląd "zerowy" w cenie. 

Każdy e-rower przed zakupem można sprawdzić podczas jazdy testowej. Po dokonaniu wyboru zostanie sprawdzony i przygotowany przez serwis do jazdy. Podzielimy się wiedzą praktyczną, która pozwoli czerpać radość z jazdy oraz długie bezawaryjne użytkowanie.

 
Ikona
Serwis gwarancyjny i po gwarancyjny na miejscu.
Posiadamy autoryzację BOSCH, YAMAHA, SHIMANO, BAFANG oraz producentów wszystkich sprzedawanych e-rowerów. Nasz serwis wyposażony jest w narzędzia informatyczne oraz mechaniczne pozwalające zadbać o zakupiony rower przez cały okres jego użytkowania.


 
Newsletter

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu